2008. július 3., csütörtök

BREAKING NEWS

Megdöbbentő felvétel került a birtokunkba, mely egyértelműen bizonyítja, hogy igazam volt. A kormány és a nemzetközi összeesküvés foggal-körömmel próbálja eltitkolni előlünk a szörnyű igazságot, ám hazugságaik most lelepleződnek! Ebből a felvételből kiderül, hányadán is állunk! A veszély valós! Ne dőljetek be az aljas propagandának, ami azt sulykolja, hogy nincs mitől félnünk, miközben vezetőink lepaktálnak halálos ellenségeinkkel!

Van, aki még ezek után is kételkedik??

57 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajjjj!, a hideg vert ki, pedig én az előző post valóság tartalmában sem kételkedtem (svájcibicska!!), most az összeomlás szélén állok!..., holnapra kész a fűnyíróm (remélem legalábbis), szombaton aratni fog halál, patak nővénynedv boríccsa majd a kenesei lankát! nem lesz, nem lehet kegyelem!!...

Névtelen írta...

Q, magának lehet, hogy ez nem újdonság, de hátha mégis...
http://www.cnn.com/2008/TECH/science/06/30/pre-columbiansounds.ap/index.html#cnnSTCOther1

Salasso írta...

Huh, na engem meg ettől vert ki a víz... nem csoda, hogy sose bírtam az emberáldozatot...
Nem összeomlani, együtt erősek vagyunk! Legalábbis nagyon remélem.

Névtelen írta...

Szó mi szó, vérfagyasztó hangzása van, a frász jött rám, amikor meghallottam!, már csak emiatt sem szerettem vón áldozat lenni ott a piramis tetején (mondjuk az aljában se nagyon)...

Salasso írta...

Egyetértek... a mi kulturális hátterünkkel ez szinte felfoghatatlan. Ha valaki ebbe a rendszerbe születik bele és ebben szocializálódik, az nyilván más, de ugye az aztékok előszeretettel áldoztak fel hadifoglyokat ill. más törzsek tagjait, úgyhogy valószínűleg ők sem mentek önként és dalolva az áldozókőre... Elég agyrém egy társadalom volt, szó ami szó. Felettük Tezcatlipoca isten uralkodott, és ő nem a finom modoráról és gyengéd jelleméről híres...

Névtelen írta...

Persze, persze, más felfogás, más viszonyok, más szocializáció, minden más volt, habár, én úgy olvastam, hogy azért a leendő áldozatokat néha le is itatták, ugyan ne görcsöljenek már annyira egy kis meghalás miatt..., no és hogy ne menjünk olyan messzire, számomra éppen úgy érthetetlen (ponotsabban értem én, csak nem tudnám csinálni) mondjuk végvári vitézeink (vagy kurucaink, hajdúink, satöbbi) szúró-vágó ezsközökhöz való viszonya (és az azokkal való műveletek), én bizony egy szál kardot lóbálva, önként és dalolva nem rohamoznék ellent, nem is beszélve arról, hogy mennyire összetojnám magam, ha engem kaszabolnának...

Salasso írta...

Igen, néha tényleg leitatták vagy ledrogozták őket, hogy azért mégse legyen már olyan borzasztó... aztán fene tudja, mennyivel volt így jobb...

Mit tegyünk, elkorcsosult civilizált népség vagyunk. ha kiraknak egy őserdőbe mobiltelefon, mikrosütő, GPS, gyorsfagyasztott kaja meg közért nélkül, pár nap és jó eséllyel feldobjuk a talpunkat (már ha előbb nem néz mozgó büfének valami ragadozó). Nem vagyunk hozzászokva a kisebb-nagyobb sérülésekhez, ami mondjuk egy kuruc életformájával együtt járt. De idővel valószínűleg beleszoknánk. Csak menj ki egy-két pesti tüntetésre, és megedződsz...

Kat írta...

azt hittem, Courage mindig győz végül... "hüpp-hüpp" A lecsupaszított tehén megrázó élmény volt :)
Kedves PC, én azért szorgalmasan öntögetném a forró vizet az ellen törökre egy vár fokáról.... úgy értem, ha már amúgy is ott vagyok, jobban lekötne, mint a hímezgetés a pincében.... ha mozog a talaj közben, még a végén megszúrom magam....

Névtelen írta...

Mivel nem vagyok egy nyápic ember, a felsorolt dolgokról hajlandó vagyok lemondani , de az angol WC-hez ragaszkodok!:)...

Névtelen írta...

Na jó, a forró gulyás törökre kanalazását még talán én is vállalnám, feltéve ha nem ijesztgetnek közben mindenféle jatagánnal, lándzsával, mifenével...

Kat írta...

megfőzzük a finom gulyást, ez meg kiöntögeti.... csata után, meg hallgathatom, hogy éhesek...

kell nekünk egy masszív holofedélzet, programozunk a dzsungelbe angol WC-t.... az állatok hogy fognak rajtunk röhögni, ahogy ott kuporgunk....

amúgy egyetértek, még a pesti tömegközlekedés is igényel komoly túlélő képességeket....

Névtelen írta...

Valamint kellene még újság előfizetés (ha már, ugye...) és -feltétlen!- pucérnős falinaptár (lapjait az intézmény környéki fákra ragaszgathatnánk, hiába no, az otthoni feeling nagyon fontos!)...

Kat írta...

kihagytuk a Nők Lapja évkönyvet, ami, ha nincs hasmenéses időszak, akár egy évre is elég muníció....

Salasso írta...

Támogatom az ötletet. Javasolnám, hogy a kötelező jellegű bulvárlapok mellett fizessünk elő néhány politikai lapra is, és minden nap elején vitassuk meg, hogy aznap melyiket használjuk vécépapír gyanánt. Előtte azonban javasolnám az adott nyomtatott médiumok papírvastagságának és keménységének ellenőrzését, hiszen itt is érvényes lehet Murphy törvénye, hogy amire való, ahhoz túl kemény. A megmaradt, de olvasásra nem szánt lapok pedig tűzgyújtásra tökéletesen megfelelőek.
Látjátok, a betű nagy fegyver, az írott sajtó kihúz minket a sz*rból...

Névtelen írta...

Na ugye, így már akár hosszú éveket is le lehet élni az Ámázonasz mentén és most lazán tekintsünk el a jaguároktól, piranháktól, emberevő fikuszoktól, arra kószáló adóellenőröktől...

Salasso írta...

A jaguároknak felolvasunk a Demokratából, a piranhákat magunk mellé állítjuk, az adóellenőröket megesszük. Az emberevő fikuszokkal lehet némi probléma, de majd viszünk svájci bicskát...

Névtelen írta...

Q, azért nagy egy szadista vagy Te, Demokratát szegény jaguároknak?, ártottak neked azok a szegény állatok?:)...
Nos rendben, mivel mindenki és mindenben, július 11-én reggel 9-kor találkozunk a Fonte Boa-i nemzetközi kenu pályaudvaron, olvasni és khmm valót valamint dekorációt ki-ki izlése szerint, a többi nem érdekes hiszen majd valahogyan...

Salasso írta...

Dehogy vagyok én szadista, a Demokratát csak a legádázabb ragadozók ellen vetném be, és csakis legvégső esetben, ha már a napalm sem használ... már csak azért is, mert nagy a veszélye, hogy elnyel egy fekete lyuk felolvasás közben. Viszont piranhák ellen is bevethető, ha esetleg nem tudnánk őket megnyerni az ügyünknek.
Találkozó fixálva, a kenut vagy hozzátok magatokkal, vagy megfelelő eszközzel a helyszínen vásárolt farönkből is kifaragható, ez utóbbi esetben a találkozó előtt 10 órával érdemes a helyszínen megjelenni.

Névtelen írta...

Na, megnyugodtam, bár kérdés, a Demokratából történő bármilyen idézet nem teszi-e még felbőszültebbé az amúgy is azt..., lecsillapításból kifolyólag eszembe jutott az emberáldozat is, lenne rá bőven jelöltem, azt azonban nem vállalom, hogy a kiválasztottat(ak) én kisérjem el az indulási pontra, a frász akarja égetni magát velük...

Salasso írta...

Hát igen, az emberáldozatot azért meg kell gondolni... a végén még megkapjuk egy feldühödött, vérig sértett isten dühét, aki ránk mennydörög az égből: "minek képzeltek ti engem, hogy ilyen balf*szokat küldtök a nyakamra?"

Névtelen írta...

Jaj Istenem, tényleg, annyit nem ér az egész!, hmm, pedig jó megoldásnak tűnt, azzal, hogy nem szavazok rájuk nem megyek semmire, maradnak a nyakamon...

Névtelen írta...

Hová tűnt az oly sokat kommentelt bejegyzés...?

Salasso írta...

Nyugi, Szendzsi, én töröltem - nem véletlenül. :)

Salasso írta...

Ja, Szendzsi, írd már meg a mailcímedet privátban - megvolt valahol, de elkeveredett...

Névtelen írta...

Küldtem e-mailt.

Névtelen írta...

Hmm??, kitört a nyaralás?, helyes, én is elhúzok az andaluziai nyárba, szept. valamikor jövök, addig is izék meg Duna!:)...

Salasso írta...

Nem a nyaralás, inkább a "gyerekvállalás" tört ki... :P ne aggódjon, a titkos projekten álmatlan éjszakáimon dolgozom, hal nem marad szárazon!
Andalúzia, hm, nem rossz választás, látom, jó ízlésed van! Córdoba, Granada, Seville, esetleg Granada az úticél? Szívd fel magad, amennyire csak lehet, itthon sajnos nem bővelkedünk az andalúz nyárban és mentalitásban...

Névtelen írta...

Jesszus, milyen poronty...? :)
Én épp szobát festek Adyligeten, az egyik karom eperpiros, a másik arany színű, ennyit a nyaralásról :) Bár jó buli, utoljára ötévesen voltam ilyen mocskos.

Star Trek dvd-k...?

Névtelen írta...

Q, Te kémkedsz, igen, leautózunk Valenciába és onnan Granada, Sevilla, Cordoba, Toledo, Sierra Nevada, Murcia...visszafelé, amennyiben belefér az időbe még beugrunk La Spezia-ba..., na igen, mentalitás, nehogy elfelejtsek visszajönni, a lányom már kint van, a fiamnak annyira tetszett ott hogy jövőre ki akar oda cuccolni, majd meglássuk...
Szendzsi, óvatosan ám a festéssel, én egyszer akartam valami jó szecessziós piros falat, undormány mályvás-rózsaszínes sikeredett, azóta se szívesen mászkálok abban a szobában!...
Télleg, milyen gyerek??, hmm, Q. lebabázott, még ilyet!:)...

Névtelen írta...

Az a vicces, hogy mi pont szecessziós mintákat festettünk :) Az egyiket én terveztem és kiviteleztem egy kör alakú ablak köré, szerintem pazar lett, le is fényképeztem. És a négyből csak az egyik fal piros, a többi halvány sárga, és a minta arany.

Névtelen írta...

Sz., küldjél már egy képet, érdekel a dolog!:)...

Névtelen írta...

Amint hazajutok és át tudom tölteni a képeket, küldök neked, megadod az e-mail címedet?

Névtelen írta...

az iwiw-re elküldtem!..., cserébe majd küldök neked andalúzokat:)...

Névtelen írta...

Okay :)
Sajnos otthon bekrepált a gépünk, úgyhogy most másoknál lógok a neten, de ha úgyis elutazol, akkor remélem ráér :)

Névtelen írta...

Persze hogy rá, a szecesszió nem olyan iszkolós fajta..., végül is szombaton megyek, onnantól aztán havajdizsínapfénypálmafásingéshónajszag!...

Névtelen írta...

Oh te szegény :)
Én meg mehetek a beiratkozásra, ahová három kilónyi papírt kell vinni, hogy tényleg az vagy, akinek látszol...
Majd gondolj ránk Andalúziában :)

Névtelen írta...

Nna, ola!, megjöttem (jöttünk), Valencia tartomány, La Mancha és Andalúzia üdvézletét küldi, a carszkoeszelora teszek fel néhány képet, de mi ez a pangás???...

Salasso írta...

No, mesélj, mi szépet láttál errefelé? Remélem, egy időre sikerült kiszakadni a nagy büdös balkáni depresszióból :P
Velkam bekk, jah, pangunk ezerrel, mint Józsi bácsiban a tüdővizenyő... Mostanában komoly metafizikai kérdéseken töröm a fejem, mint hogy például hol vehetnék kis méretű notebookot óccóér', meg hogy miért raknak az összes rágcsálóeledelbe mézet...
A "lebabázás" eredménye megtekinthető a baloldali "Star Rat" linken; Szendzsi, szerintem te értékelni fogod... :D

Salasso írta...

Az "errefelé" alatt természetesen azt értettem, hogy messzi Spanyolhonban, csak már nehezen tudok térben-időben orientálódni...

Névtelen írta...

Basszus, nem csak szibériai idő van, de még ufo-k is garázdálkodnak, az előző kommentem szőrén-szálán eltűnt!..., no mindögy, annyit írtam volt csak, hogy nagyon jó kis nyaralás volt, 7500 km autózás, kábé ennyi gyaloglás (bár ezt nejemék enyhe túlzásnak tartják, de én biztos vagyok az érzéseimben!!!:))az útvonal Valencia-Toledo-Valencia-Cordoba-Granada-Sevilla-Murcia-Valencia volt, sok fok (30-37 között), sok tapas, sok-sok sangria, Vuelta, Lorca, tenger, hegyek, szélmalmok, mórok, keresztények, ókor, középkor, újkor, siesta, hajnali dorbéz, estébé, estébé...Amint lesz egy kis szusszanásnyi időm firkantok majd valami féle kis úti beszámolót, majd meglássuk...

Névtelen írta...

Üdv újra itthon! Megkaptad a fényképeket?

Hűha, és még azt hittem én vagyok fanatikus... :)

Névtelen írta...

Köszi szendzsi, megkaptam, a szöveget ugyan nem nagyon tudtam kisilabizálni, többnyire geometriai formákká alakultak a betűk, de fényképek okék, nagyon tetszettek (az ágy is nagyon jó)..., milyen fanatizmus?

Névtelen írta...

Nézd meg a Star Rat linket :) Na AZ fanatizmus.

A szövegben csak annyi lényeges volt, hogy mi a véleményed róla és hogy az ablak körülit csináltam én, azért vállalom a felelősséget :)

Salasso írta...

Méghogy fanatizmus. Höh. Ugyan már. :P

A magyar Star Trek a DC-ről van? A szecessziós festés megtekinthető valahol?

Hű, de nagyon dolgozni kéne.

Névtelen írta...

Nem tudom honnan van, kaptam :)

Adyligeten a Homokóra utcában megtekinthető életnagyságban :) Egyébként küldhetek fotókat, ezen kívül az msn-es blogomra töltök fel minden képet, de szerintem e-mailben egyszerűbb lenne.

Névtelen írta...

Hahó, éltek még?

Salasso írta...

Most éppen alig... beteg vagyok, döglődök. Tényleg, nem küldesz nekem képeket a szecessziós festésről? :)

Névtelen írta...

Dehogynem :)

Megjött az első őszi betegséghullám, a barátaim mostantól májusig folyton betegek.
Túl sok gyógyszert szedtek, egyetek inkább friss gyümölcsöket :)

Névtelen írta...

Haha, én Sevillában fáztam meg (nyílván nem a 36 fokos meleg miatt), itthon vagy másfél hétig kinlódtam vele, most meg munkahegyek:(, na de (még legalábbis) élünk, ezt azért nem mindenki mondhatja el magáról...

Névtelen írta...

Ezt a csendet, meghaltunk vón?...

Salasso írta...

Még nem... :P Csak a melóban annyi riportot, előadást, beszámolót stb stb sajtolnak ki belőlünk, hogy lassan már betűundorom van, gyomorgörcsöt kapok, ha meglátok egy szövegszerkesztőt, és egyetlen magyar mondatot is nehezemre esik összehozni... El kéne tölteni pár hetet Mexikóban, visszatérne az energiám. :D

Névtelen írta...

Én 18-án Dublinba költözöm egy időre, ha találok munkát, akkor májusig maradok, ha nem, akkor egy hónap múlva hazajövök. De azért az az egy hónap is mindenképp jót fog tenni :)

Névtelen írta...

Nos, a magam részéről a nátha el, ellenben nyakamba kaptam egy másik osztályt, azt kell(ene) átvennem, ez olyan meghalós műsor...
Dublin az jó, nekem leginkább a sörei miatt:), milyen munka lenne ott?...

Névtelen írta...

Hát mivel 19 éves vagyok, 1 db érettségivel, ezért olyanokat néztem eddig, mint pincérnő, eladó, asszisztens, au pair, stb.

Részben én is a sörük miatt megyek :)

Névtelen írta...

No hat udv innen a messzi Dublinbol, az ido szar, a kaja szinten, megis valahogy jo itt :)

Salasso írta...

Ezt valahogy elhiszem :) Igyál sört helyettünk is, de ezerrel!
Sikerült már valami melót találnod?

Névtelen írta...

Meg nem, de csak ket napja vagyok itt, es tegnap raadasul minden zarva volt. Ma voltam csinaltatni PPS szamot a munkavallalashoz, de a foberlom elfelejtette alairni a papirt, ugyhogy holnap mehetek vissza... Picit buta szegeny.